رییس هیات اسکواش اصفهان گفت: برنامه ها و طرح های استعدادیابی این هیات همزمان با شروع سال تحصیلی در مدارس استان افزایش خواهد یافت.

به گزارش آماج خبر به نقل از ایرنا، بهزاد نویدنیا روز جمعه اظهار داشت: برنامه‌های استعدادیابی اسکواش استان از ابتدای سال تاکنون توانست بیش از ۱۰ بازیکن جدید مستعد را به تیم های استانی اضافه کند و این روند با شروع کلاس های مدارس بیشتر خواهد شد.

وی اضافه کرد: بر همین اساس تفاهم‌نامه‌ای با آموزش و پرورش استان منعقد شد تا بتوانیم استعدادیاب های خود را در مدارس مستقر و بازیکنانی که برای این رشته توانایی دارند پس از جذب و آموزش به تیم های استانی اضافه کنیم.

رییس هیات اسکواش اصفهان خاطرنشان کرد: مدرسه ها، محل مناسبی برای پیدا کردن استعدادها و افراد ماهر برای این رشته به شمار می‌رود لذا باید سرمایه‌گذاری ویژه‌ای در این زمینه داشته باشیم.

نویدنیا تصریح کرد: تداوم آموزش از جمله نکات مهم در نگهداشت بازیکنان شاخص محسوب می‌شود و باید آموزش های تخصصی پس از آموزش های ابتدایی مد نظر قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مربیان استان اصفهان از دانشی خوبی برخوردارند و از آنجا که تداوم آموزش تخصصی و پیشرفته مربیان و همچنین معرفی مربیان جدید را در دستور کار قرار داده ایم دوره های دانش افزایی و همچنین آموزش های عمومی در ماه های پیش رو در دستور کار کمیته آموزش هیات قرار گرفته است.

استان اصفهان با ۲۸ شهرستان و افزون بر پنج میلیون و ۳۰۰ نفر جمعیت، حدود ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه دارد.

 

 

  • نویسنده : نگین جان نثاری