رویداد bioup در طی 6 روز از ۱۹ تا ۲۴ شهریور ماه با حضور دانش آموزان پایه هشتم تا دوازدهم تمامی مدارس و همچنین فارغ التحصیلان ۱۴۰۱ به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش آماج خبر ، روند برگزاری این رویداد در سه روز اول با شرکت در کارگاه‌های آموزشی شروع و شرکت کنندگان با توجه به علاقه مندی هایشان وارد کارگاه مورد نظر میشوند.بعد از کارگاه‌ها قسمت هیجان‌انگیز رویداد “استارت‌آپ ویکند” شروع میشود که از روز سوم بر اساس ایده های مطرح شده، افراد به تیم های مختلف تقسیم خواهند شد.
در روزهای چهارم و پنجم رویداد شرکت کنندگان با همراهی منتورها و نیز مدرسین، ایده های مطرح شده ی خود را چکش کاری کرده و در نهایت به ارائه ایده‌ های تیم خود میپردازند و توسط مجرب‌ترین‌ های استان یزد در این حوزه ها داوری خواهند شد .
از مهمترین اهداف برگزاری رویداد BIOUP آشنایی شرکت کنندگان با افراد بنام و شاخص در حوزه‌ی بیوتکنولوژی و استارت‌آپ است که درآینده امکان برقراری روابط کاری و پایدار با این افراد را برای شرکت کنندگان میسر می‌سازد.
لازم به ذکر است که شرکت در این رویداد نیازمند هیچگونه پیشینه علمی نیست و همه ی
علاقه مندان به حوزه های کارآفرینی، خلاقیت و زیست فناوری میتوانند جهت ثبت نام و دریافت کد تخفیف از طریق آیدی danak_biology@ در اینستاگرام و سایت http://zil.ink/bioup اقدام کنند.

  • نویسنده : بهار دهقان زاده