فرماندار دشت آزادگان از آماده سازی زیرساخت‌های مرز چذابه تا قبل از آغاز همایش بزرگ راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش آماج خبر، حمید سیلاوی در حاشیه بازدید اعضای کمیته زیرساخت اربعین حسینی خوزستان از سایت اربعین در مرز چذابه گفت: پیگیری‌های برای پیشبرد طرح‌های عمرانی در دستور کار ستاد مرکزی اربعین حسینی استان و شهرستان قرار دارد و همه توان و تلاش خود را برای ارائه خدمات مناسب به زائران اربعین امسال به کار خواهیم گرفت.

 

وی افزود: پیگیری و بررسی عملکرد اعضای کمیته و برنامه ریزی جهت انجام تعهدات قبل از اربعین در زمینه‌های راه، ایمنی و نصب علائم و خط کشی، تاسیسات آب و فاضلاب، برق، حمل و نقل، بهداشت و درمان، پارکینگ ها، خدمات شهری، سایبان و مه پاش و سایر کار‌ها به صورت مستمر ادامه دارد تا بتوانیم قبل از آغاز مراسم محرم کار‌های عمرانی و زیر ساخت ضروری را به پایان برسانیم.

 

سیلاوی ادامه داد: با پیگیری‌های مستمر وزارت کشور و استانداری خوزستان و همچنین استفاده از تجارب سال‌های پیش اربعین حسینی، به ویژه در زمینه مقابله با گرما‌زدگی و حل مشکل تراکم جمعیت در پایانه مرزی، برای مدیریت هرچه مناسب‌تر مراسم اربعین، پایانه مرزی چذابه مناسب سازی خواهد شد.

 

در این بازدید محمد خانچی، معاون امور عمرانی استانداری خوزستان، مدیران کل حوزه معاونت عمرانی، مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

  • نویسنده : محمد خرم زاده
  • منبع خبر : صدا و سیما