مدیر روابط عمومی سازمان دانش آموزی استان همدان در گفتگو با آماج خبر، از برگزاری همایش دوچرخه سواری پدر-پسری در همدان خبر داد.

به گزارش آماج خبر، ثمینه نوری اظهار داشت: صبح امروز همایش بزرگ دوچرخه سواری پدر-پسری به همت سازمان دانش آموزی استان برگزار شد.

وی افزود: پدران و پسران دوچرخه سوار همدانی، مسیر میدان پژوهش تا انتهای بلوار ارم را رکاب زدند و در نهایت در سالن شهید سلیمانیان مدرسه علامه حلی یک به استراحت پرداختند.

نوری عنوان کرد: ایجاد شور و نشاط،ایجاد صمیمیت بیشتر در بین اعضای خانواده، حضور دانش آموزان در فصای آزاد و تحرک بیشتر آنها، انجام فعالیت‌های ورزشی، کمک به سلامت خانواده ها و حضور دانش آموزان در فعالیت‌های جمعی از جمله فواید این‌چنین برنامه‌هایی است.

وی گفت: به مبارکی برپایی این همایش در عید بزرگ مبعث و مقارن با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، امید است که تداوم اینگونه برنامه‌ها را بیشتر از پیش در سطح استان و در بین تمامی اقشار جامعه شاهد باشیم.

مدیر روابط عمومی سازمان دانش آموزی همدان خاطر نشان کرد: وحدت، نوع دوستی، مشارکت، همدلی و محبت بین مردم، از دل همین مراسمات حاصل می‌گردد.

وی ادامه داد: این برنامه در قالب همایش برگزار شد تا رقابت بین بچه ها باعث کم شدن فضای صمیمی بین آنها نگردد.

وی اظهار داشت: ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در بین مردم، به شرط حمایت شهرداری، باعث کاهش حجم ترافیک شهری، کاهش آلودگی هوا و کمک به اقتصاد خانواده ها می‌شود.

️نوری عنوان کرد : در این همایش دوچرخه سواری نهادهای فرهنگی و دستگاه‌های دولتی همچون سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری همدان، اداره کل ورزش و جوانان استان، فدراسیون دوچرخه سواری، سازمان دانش آموزی،  دانش‌آموز خبرنگاران پانا، فرماندهی انتظامی و پلیس راهور و اصحاب رسانه و خبرنگاران در کنار آموزش و پرورش بودند و مشارکت و مساعدت داشتند.

  • نویسنده : حسین زرنقاب