بیست و نهمین سفر زائران پیاده امام رضا (ع) شهرستان بافق به پایان رسید.

به گزارش اماج خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیر کاروان پیاده امام رضا (ع) بافق گفت: این کاروان همزمان با ورود امام رضا (ع) به مشهد مقدس، حرکت خود را از بافق آغاز کرد.پایان یک ماه دلدادگی در طریق الرضا (ع)

 

 

حجت الاسلام سید علی طباطبایی افزود: در این کاروان ۱۵۰ زائر از قشر‌های مختلف و سنین مختلف حضور داشته و مسیر هزار و ۱۱۸ کیلومتری طریق الرضا (ع) را پیمودند.

 

 

وی با اشاره به برگزاری این سفر پس از دو سال تعطیلی به دلیل شیوع کرونا تصریح کرد: کاروان پیاده امام رضا (ع) در این مسیر با بدرقه باشکوه مردم از شهرستان‌های بهاباد، طبس، فردوس و تربت حیدریه عبور کرد.

 

 

طباطبایی از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و جهادی و ۵۳ جلسه و نشست بصیرتی در این مسیر خبر داد و اظهار داشت: اعضای این کاروان چند روزی مهمان امام خوبی‌ها خواهند بود و در برنامه‌های فرهنگی آستان قدس رضوی شرکت می‌کنند.

 

 

در آیین ورود کاروان پیاده امام رضا (ع) شهرستان بافق به حرم مطهر رضوی، آیت الله ناصری نماینده، ولی فقیه استان و امام جمعه یزد، معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد، جمعی از مسئولان بافق و قشر‌های مختلف مردم استان حضور یافته و از کاروان استقبال کردند.

 

 

اعضای این کاروان، محل شهادت دو روحانی که چندی پیش در صحن پیام اعظم به شهادت رسیدند را گلباران کردند.

  • نویسنده : فاطمه همتی