بهنام خیر اندیش رئیس مجمع جوانان استان اردبیل از انتخاب اعضای هیئت رئیسه شبکه حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.
اولین جلسه رسمی شبکه حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا امروز در مورخه ۳۰ دی ماه در محل استانداری اردبیل با حضور مدیرکل امنیتی ،انتظامی و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان تشکیل و اعضای هیات رئیسه شبکه استانی حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا معارفه شدند.
بهنام خیر اندیش رئیس مجمع جوانان استان اردبیل گفت: شبکه حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا برای اولین بار در کشور به همت دبیر خانه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مجمع جوانان استان اردبیل تشکیل شد.
خیر اندیش افزود: هدف از ایجاد شبکه حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا خروج از حالت فعالیت جزیره ای و هدفمند شدن فعالیت سازمانها با تعامل با سازمانهای مردم نهاد است
رئیس مجمع جوانان استان اردبیل اضافه کرد: همچنین این شبکه در زمینه حمایت از کالای ایرانی با شناسایی و معرفی ظرفیتها و تولیدات داخلی باکیفیت که مشابه‌خارجی آنها بیشتر مورد توجه قرار گرفته ، خواهد کوشید .
در این جلسه آقایان راشد پرستار بهنام خیراندیش ، محمد حسام امینی نصب و خانم ژیلا اقا غفاری به ترتیب به عنوان رئیس ، نایب رئیس ،سخنگو و دبیر معارفه شدند.
  • منبع خبر : محمد تقدیری