سیدرضا موسوی، شهردار لالجین در جلسه با خبرنگاران و اصحاب رسانه به تشریح اقدامات صورت پذیرفته توسط شهرداری پرداخت.

شهردار لالجین با اشاره به گفتمان رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب که حاکی از نحوه خدمتگزاری به مردم است، گفت: مقام معظم رهبری همواره با تاکید بر عدالت در تقسیم خدمات شهری، تامین آرامش روحی و امنیت معنوی، ظهور و اعتلای مظاهر اسلامی و انقلابی، عمران و آبادانی، حفظ طبیعت و صفای معنوی و سالم سازی محیط زیست، توجه به سلامت اداری و رفع تبعیض را از شاخصه های مهم خدمت رسانی مسئولان دانسته اند.

سیدرضا موسوی با تشریح اقدامات این شهرداری در سال جاری، عنوان کرد: برای سال جاری این شهرداری ۲۵۰ميليارد ریال بودجه مصوب شده که از این مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال برای پروژه های عمرانی و ۱۵۰میلیارد ریال برای برنامه های جاری پیش بینی شده است که با توجه به محدودیت فصل عمرانی، بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی در شهر اجرا و یا در دست اقدام است و باید برای کسب درآمد به منظور ایجاد توازن در بودجه سنواتی، تا پایان سال تلاش کرد.

شهردار شهر جهانی سفال، درآمد کسب شده در شش ماهه اول سالجاری را ۱۲۵میلیارد ریال، شامل ۹۱ میلیارد ریال درآمدهای کوششی شهرداری و۳۴ میلیارد ریال درآمد غیرکوششی از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده اعلام کرد.

وی همچنین هزینه های ثبت شده شهرداری را در شش ماهه اول سال را ۹۴میلیارد ریال در بخش جاری، و ۳۱ میلیارد ریال در بخش عمرانی برشمرد.

  • نویسنده : هستی ابراهیمی