سرمربی تیم والیبال ساحلی نوجوانان گفت:باتوجه به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های استان بوشهر، می‌توان پایگاه والیبال ساحلی را در این استان راه اندازی کرد.

امیرحسین اسماعیل زاده گفت: بوشهر یکی از استان‌های مستعد در والیبال ساحلی است و باتوجه به ظرفیت‌های این استان در زیر ساخت ورزش‌های ساحلی، می‌توان یکی از پایگاه‌های والیبال ساحلی را در این استان راه اندازی کرد.

 

او که برای برگزاری اردوی تمرینی ملی‌پوشان والیبال ساحلی شامل محمداسماعیل نقی پور و سید علی لطیفی در بوشهر حضور دارد، در نشست با مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: تیم ملی برای مسابقات المپیک نوجوانان ۲۰۲۲ چین آماده می‌شود که آبان سال آینده برگزار خواهد شد.

 

به گفته سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی نوجوانان، ملی‌پوشان امسال در قالب تیم ایران جوان در لیگ برتر والیبال ساحلی حضور یافته است که تاکنون دو هفته از لیگ در استان هرمزگان برگزار شده است و هفته سوم به میزبانی چابهار برگزار می‌شود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز گفت: در همه ۱۰ شهرستان استان زمین ساحلی وجود دارد و اولویت این اداره کل توجه به ورزش‌های آبی و ساحلی است.

 

احمد بهروزیان‌فرد، استان بوشهر را در زمینه ورزش‌های ساحلی از جمله فوتبال ساحلی، هندبال و والیبال ساحلی یکی از قطب‌های کشور عنوان کرد و گفت: آماده‌ایم که باهمکاری فدراسیون والیبال پایگاه والیبال ساحلی کشور در استان بوشهر راه‌اندازی شود.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر از هیات والیبال استان خواست ورزشکاران مستعد در زمینه والیبال ساحلی را شناسایی کند.

 

  • نویسنده : علیرضا ایزدی