حقیقت پور نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آماج خبر در توصیف دلواپسان نظام آنها را جریانی تمامیت خواه توصیف کرده و در ادامه اظهار داشت: جریانی از طیف تندرو یک جریان سیاسی در دهه نود خود را به کرات دلواپس معرفی می کرد و با سرعت فوق العاده در سیاه نمایی روند تحولات کشور خصوصاً روند تحولات سطح بين الملل وبرجام خود را دلواپس نظام معرفی می کرد. برای این دلواپسی سمینارهای فراوانی نیز گذاشتند که برادر بزرگهای آنان مراتب دلواپسی خود را اعلام کردند.

حقیقت پور نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آماج خبر در توصیف دلواپسان نظام آنها را جریانی تمامیت خواه توصیف کرده و در ادامه اظهار داشت: جریانی از طیف تندرو یک جریان سیاسی در دهه نود خود را به کرات دلواپس معرفی می کرد و با سرعت فوق العاده در سیاه نمایی روند تحولات کشور خصوصاً روند تحولات سطح بين الملل وبرجام خود را دلواپس نظام معرفی می کرد.
برای این دلواپسی سمینارهای فراوانی نیز گذاشتند که برادر بزرگهای آنان مراتب دلواپسی خود را اعلام کردند.

وی در ادامه گفت: در پی تغییرات سیاسی تصنعی از قضا این برادران دلواپس به اریکه قدرت نائل آمدند و امروز دلواپسان دیروز تبدیل به حاکمان امروز شدند و در حال حاضر با همپوشانی حداکثری قاطبه حکمرانی را در اختیار گرفته اند.

حقیقت پور در ادامه بیان داشت: آنان دلواپس خیانت در برجام بودند آنها دلواپس تحویل دادن سردار سلیمانی به دشمن توسط حاکمیت بودند آنها دلواپس منزلت نظام اسلامی بودند آنها دلواپس فراموش شدن آرمانهای شهدای انقلاب بودند.

مشاور علی لاریجانی در پایان گفت و گو ابراز داشت: دلواپسان حاکم شدند و تمام دغدغه خاطر و نگرانی آنها رفع شد مشکل سفره مردم را حل شده می دانند ، کوتاه شدن افق امید مردم برای آنها تولید دلواپسی نمیکند ، نگران مهاجرت مفاخر علمی و اقتصادی کشور نیستند. دلواپس آینده نظام و انقلاب نیستند؛ آنها دلواپس ضعف مدیریت اجرایی کشور نیستند؛ آنها نگران ضعف اقتدار بین المللی نظام نیستند.
این نیز بگذرد تاریخ این مملکت فردایی هم دارد فردایی که دلواپسان دیروز و حاکمان امروز تبدیل به شرمندگان فردا خواهد شد.