رییس اداره خدمات شهری منطقه چهار شهرداری اصفهان ازوقوع یک فقره تصادف منجربه فوت پاکبان ۴۷ ساله در محدوده بزرگراه شهید صیاد شیرازی اصفهان خبر داد

به گزارش آماج خبر به نقل از ایمنا، مجتبی حق‌شناس گفت: مقارن ساعت ۷:۲۳ دقیقه امروز «سعید رضایی» کارگر زحمت کش شرکت خدماتی سبز صفه تمیز شهرداری، از شرکت‌های متولی نظافت شهر، بر اثر تصادف با یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید در خروجی خیابان هشت بهشت در محدوده بزرگراه شهید صیاد شیرازی، جان خود را از دست داد.

 

این کارگر ۴۷ ساله که لباس مخصوص پاکبانی به تن داشت پس از پایان کار خود، در حال خروج از بزرگراه شهید صیاد شیرازی بود که متأسفانه در رمپ خروجی خیایان هشت بهشت، دچار سانحه می‌شود.

 

به گفته او راننده متخلف خودرو متولد سال ۱۳۸۱ و بسیار جوان است و تاکنون هیچ مدرکی دال بر دارا بودن گواهینامه رانندگی به پلیس راهور ارائه نکرده است.

 

رئیس اداره خدمات شهری منطقه چهار شهرداری اصفهان می‌گوید طبق کروکی ترسیم شده از سوی پلیس راهور، راننده پژو پارس به طور ۱۰۰ درصد مقصر است و به دلیل عدم توجه به جلو، تأخیر در رؤیت و عدم احساس مسئولیت فردی و اجتماعی این حادثه تأسف‌بار اتفاق افتاده است، هم چنین پس از برخورد خودرو با کارگر زحمت‌کش شهرداری، وی را به میزان ۹ متر به جلو پرتاب کرده است.

 

حق‌شناس ضمن تسلیت به خانواده این کارگر درگذشته، گفت: با توجه به تکرار این حوادث دلخراش، رانندگان با رعایت ضوابط عبور و مرور و توجه به سرعت مطمئنه، مراقب جان کارگرانی باشند که در ساعات مختلف روز، به نظافت و پیراستگی شهر مشغول هستند.

  • نویسنده : فاطمه کریمیان