نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی: ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار از سفر رئیس جمهور به لرستان برای پروژه تونل اسپژ تامین اعتبار شده است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از طولانی شدن پروژه اسپژ الشتر مربوط به وجود گسلی در مسیر انجام کار و علت دیگر ضعف پیمانکار است.

دکتر یحیی ابراهیمی در گفت‌وگو با آماج خبر اظهار کرد: تونل اسپژ یکی از پروژه‌های مهم شهرستان سلسله بوده که هم از سمت الشتر و هم از سمت بروجرد فعال است.

وی اضافه کرد: تاکنون ۹۰۰ متر از این تونل حفر شده و ۱۱۰۰ متر باقی مانده است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: به علت وجود گسلی که در مسیر راه وجود داشت و به دلیل شرایط توپوگرافی که حالت ریزشی دارد سرعت حفر کردن تونل کند بوده است و این یکی از دلایل تاخیر در پروژه است.

ابراهیمی بیان کرد: بخشی از طولانی شدن پروژه مربوط به گسل و ریزش و علت دیگر ضعف پیمانکار است که با وزیر راه و شهرسازی مکاتبه شده تا لغو قرارداد انجام شود یا پیمانکار سرعت کار را شتاب بیشتری دهد.

وی افزود: ۶ سال است این پروژه در دست اقدام بوده و هم‌اکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار از سفر رئیس جمهور به لرستان برای پروژه تونل اسپژ تامین اعتبار شده است.

ابراهیمی گفت: اگر ادامه کار به همین صورت پیش رود به سرانجام رسیدن پروژه اسپژ طولانی مدت خواهد بود اما اگر سرعت کار بیشتر شود ظرف پنج تا شش ماه آینده ۱۱۰۰ متر باقی مانده از حفاری به پایان خواهد رسید.