وزیر راه و شهرسازی در سفر استانی خود به قم در بازدید از کمربندی شهید سلیمانی گفت: اجازه سرمایه‌گذاری بانک‌ها در راهسازی و آزادراه‌ها در قانون سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است و ما به دنبال این هستیم که مشارکت بانک‌ها صورت گرفته و تسهیلاتی برای سرمایه‌گذاران نیز فراهم شود.

رستم قاسمی ظهر امروز با حضور در مزار شهدای مدافع حرم فاطمیون و زینبیون گلزار بهشت معصومه (س) برنامه‌های خود را در استان قم آغاز کرد.

 

 

وزیر راه و شهرسازی در ادامه برنامه خود در بازدید از فاز اول آزادراه قم راهجرد کمربندی سردار شهید سلیمانی، گفت: آزادراه قم راهجرد که کمربندی قم و مسیر کریدور اصلی بندر امام خمینی به تهران سپس به رشت است، یکی از کریدورهای مهم آزادراهی کشور است.

 

 

قاسمی در پاسخ به مطالبات سرمایه‌گذاران این پروژه بیان کرد: اجازه سرمایه‌گذاری بانک‌ها در راهسازی و آزادراه‌ها در قانون سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است و ما به دنبال این هستیم که مشارکت بانک‌ها صورت گرفته و تسهیلاتی برای سرمایه‌گذاران نیز فراهم شود.

 

 

کلنگ زنی سایت ۵۶۰ هکتاری نهضت ملی مسکن ۴۱۰۰۰ واحد، بازدید از اراضی سایت حوزوی و دانشگاهی و سایت ۱۷ هکتاری اقدام ملی مسکن از دیگر برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در استان قم خواهد بود.

 

 

  • نویسنده : رقیه کدخدازاده
  • منبع خبر : فارس قم