معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: برای معرفی بعد منتظرانه زندگی حضرت خدیجه(س) مجموعه برنامه های آشنایی با حضرت خدیجه(س) را به پنج زبان اسپانیولی، پرتغالی، انگلیسی، آذری و فرانسه تهیه و در سالروز وفات ایشان در فضای مجازی منتشر کرده است.

به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری ایسنا، حجت الاسلام یاسین حسین آبادی با اشاره به اینکه حضرت خدیجه(س) شخصیتی فراگیر در بین همه مذاهب اسلامی هستند و حق بزرگی بر ما دارند، اظهار کرد: ایشان ویژگی های شخصیتی منحصر به فردی دارند؛ اما آنچه که متناسب با مسجد مقدس جمکران و فرهنگ مهدویت است ارتباط رفتاری ایشان با فرهنگ انتظار است.

وی ادامه داد: حضرت خدیجه(س) از بدو آشنایی با پیامبراکرم(ص) در انتظار ولی خدا و پیامبری بودند که وعده آن را از زبان شخصیت های مختلفی شنیده بودند و در این زمینه رفتاری قابل توجه و انتظاری فعال داشتند و برای رسیدن به محضر ولی خدا تلاش کردند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه ایشان انتظاری عمل گرایانه داشتند، افزود: این بانوی بزرگ اسلام بعد از ازدواج و در ادامه معیت با ولی؛ جان و مال خودشان را نثار اسلام و پیامبر اکرم(ص) کردند و این رفتار برای کسانی که منتظر امام زمان(عج) هستند الگوی رفتاری خوبی است.

حجت الاسلام حسین آبادی خاطرنشان کرد: مسجد مقدس جمکران برای معرفی بعد منتظرانه زندگی مادر اسلام مجموعه برنامه های آشنایی با حضرت خدیجه(س) را به پنج زبان اسپانیولی، پرتغالی، انگلیسی، آذری و فرانسه تهیه و در سالروز وفات ایشان در فضای مجازی منتشر کرده است.

  • نویسنده : سمیرا مرادیان