معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بیان کرد:هیچگونه تعدیل نیرویی در این استان پذیرفته نیست و ضمن تثبیت معیشت کارگران، باید تلاش شود فضای اشتغال در استان پایدار و امید آفرین باشد.

به گزارش آماج خبر؛ محمد تقی ایرانی در اولین کمیسیون کارگری استان در سال ۱۴۰۱، ضمن تشکر از مساعی اعضای کمیسیون در سال گذشته و اظهار امیدواری به فراهم کردن آرامش روانی و ایجاد امنیت شغلی در محیط‌های کارگری در سال جدید، اظهار کرد: در دینی که پیامبر آن دست کارگر را می‌بوسد و کار و کارگر ارزشمند دانسته می‌شود.

 

وی تصریح کرد: سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گرفته و توجه به تولید ملی زمینه رشد کشور را فراهم می‌کند کارگر و مطالبات این قشر زحمتکش باید به موقع پاسخ داده شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با بیان اینکه کارگران و خانواده‌های آن‌ها نباید نگران معیشت و آینده شغلی خود باشند، گفت: هیچگونه تعدیل نیرویی در استان بوشهر پذیرفته نیست و ضمن تثبیت معیشت کارگران، باید تلاش شود فضای اشتغال در استان پایدار و امید آفرین باشد.

 

ایرانی بیان کرد: کارگری که مولد و محور تولید و توسعه است باید امنیت روانی و شرایط معیشتی پایداری داشته باشد.

 

وی تاکید کرد: همه اعضای کمیسیون کارگری تلاش کنند تا وضعیت شرکت‌های استان و پرداخت‌های آن‌ها در حوزه کارگری همواره مطلوب بوده و به بحران تبدیل نشود کارفرما و پیمانکار متعهد در حمایت از کارگر است و در صورت کوتاهی پیمانکاران متخلف قطعا از ابزار قانونی بموقع استفاده خواهیم کرد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر بیان کرد: هفته کار و کارگر امسال کارگر و کارفرما در کنار هم با وحدت و همدلی و به شایستگی تکریم شوند و در تمام شهرستان‌ها کارگران نمونه تقدیر و تجلیل شوند.

  • نویسنده : آیناز آقایی