سرپرست شرکت گاز استان ایلام از انجام ممیزی خارجی جهت اخذ ۶ گواهینامه و تمدید یک گواهینامه سیستم‌های مدیریتی خبر داد.

به گزارش آماج خبر به نقل از ایسنا، «محمود کشاورز» در جلسه افتتاحیه ارزیابی و ممیزی سیستم‌های مدیریتی اظهار کرد: انجام این ممیزی‌ها شامل مدیریت کیفیت ISO9001:2015، مدیریت انرژی ۵۰۰۰۱:۲۰۱۸ Iso، مدیریت زیست‌ محیطی ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ Iso، رسیدگی به شکایات مشتریان ۱۰۰۰۲:۲۰۱۸ Iso، سنجش رضایت مشتریان ۱۰۰۰۴:۲۰۱۸ Iso، ایمنی بهداشت و محیط‌زیست HSE-MS و نیز ممیزی مراقبتی نوبت دوم مدیریت ایمنی و بهداشت‌حرفه‌ای ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸ Iso بوده است.

وی افزود: شرکت گاز استان برای ایجاد تفکر سیستمی، نگاه فرآیندی، ارتباطات صحیح همکاران، تمرکز بر ارائه خدمات با کیفیت بالا به ذینفعان، جلب رضایت حداکثری ذینفعان و ایجاد فرهنگ بهبود مستمر در جهت تحقق اهداف استراتژیک شرکت، اقدام به بروزرسانی سیستم‌های مدیریتی و انجام ممیزی نموده است.

سرپرست شرکت گاز استان تصریح کرد: استانداردسازی‌ فرآیندها، بروزرسانی شناسنامه فرآیندها، بروزرسانی شاخص‌های شرکت، خط مشی‌ و غیره از دیگر اهداف استقرار سیستم‌های ‌مدیریتی و انجام ممیزی است.

کشاورز به دیگر اقدامات در راستای سیستم‌های مدیریتی و انجام ممیزی‌ها اشاره کرد و گفت: انجام کلیه فرآیندهای شرکت طبق الزامات ذکر شده و با تمرکز به جلب رضایت حداکثری ذینفعان بصورت مستمر بوده که باعث افزایش بهره‌وری و ایجاد ارزش افزوده در عملکرد شرکت می باشد.

  • نویسنده : زهرا شهبازی