سرهنگ محمدی گفت: همه صفحات مجازی که در ازای دریافت پول گواهینامه صادر می‌کنند جعلی و دروغ هستند.

به گزارش آماج خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد رضا محمدی گفت: به تازگی یک سری صفحات مجازی که بیشتر در اینستاگرام فعالیت می‌کنند در ازای دریافت پول به افراد وعده صدور گواهینامه می‌دهند.

او می‌گوید:ادمین های این صفحات برای جلب اعتماد عکس و نام و نشان سرهنگ‌های راهنمایی و رانندگی به ویژه سرهنگ مرادی را هم قرار می‌دهند و گواهینامه‌هم صادر می‌کنند و اما این گواهینامه ها جعلی است، هیچ گونه اصالت و اعتباری ندارند و در سیستم راهنمایی و رانندگی کشور ثبت نیست و نخواهند شد.

به گفته سرهنگ محمدی، صاحبان این صفحات می‌گویند گواهینامه‌هایی که صادر می‌کنیم‌ اصل است و قابل استفاده، اما این حرف صحت ندارد و صرفا این ادعا برای فریب مردم است.

در چند روز اخیر صفحه اینستاگرامی جعل گواهینامه که با نام، نشان و عکس سرهنگ محمد رضا محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان بود توسط پلیس پیگیری و از دسترس خارج شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: تنها را دریافت گواهینامه ثبت نام در کلاس‌های آموزش رانندگی در آموزشگاه‌ها است که شهروندان بعد از اتمام دوره آموزشی و قبولی در آزمون‌ها می‌توانند گواهینامه اصل و قابل استفاده را دریافت کنند.

 

 

  • نویسنده : نگین حاجی حسینی