فرماندار ملکشاهی با اشاره به اینکه مکشاهی آماده پذیرایی از زوار اربعین است، گفت: دستگاه های اجرایی از جمله امور اقتصاد و دارایی به شهرستان برای خدمات رسانی به زوار کمک کنند.

به گزارش آماج خبر به نقل از تابناک، فلاح غلامی در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان ایلام که به منظور افزایش خدمات رسانی در ایام اربعین صورت گرفت، اظهار کرد: تمامی مردم و مسئولان شهرستان برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی آماده هستند.

وی گفت: این شهرستان در مسیر اصلی تردد زوار اربعین حسینی قرار دارد و قطعا با توجه به تردد زائران در سال های گذشته، امسال هم شاهد حضور زوار از مسیر ملکشاهی به مهران خواهیم بود.

غلامی با اشاره به گرمای هوا طی زمان اربعین، افزود: با توجه به گرمای هوا تمام اماکن مذهبی و ورزشی شهرستان برای اسکان و پذیرایی از زوار آماده سازی شده است.

فرماندار ملکشاهی بیان کرد: تمامی دستگاه های اجرایی استان از جمله دستگاه های زیرمجموعه وزارت اقتصاد و دارایی برای افزایش خدمات رسانی به شهرستان ملکشاهی کمک کنند.

وی افزود: نیازهای اصلی شهرستان امکانات سرمایشی و آب آشامیدنی برای زوار اربعین است که انتظار است دستگاه های زیرمجموعه وزارت اقتصاد و دارایی در این زمینه شهرستان را یاری و کمک کنند.

غلامی بیان کرد: موکب هایی در شهرستان ملکشاهی برپا می شود و در این زمینه نیز مردم و مسئولان پای کار هستند تا خدمات رسانی مطلوب به زوار اربعین صورت گیرد

  • نویسنده : زهرا شهبازی