حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ، معاون سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام ، در مراسمی به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن در شهرستان هلیلان حضور پیدا کرد.

به گزارش آماج خبر؛ حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، معاون سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام ، ضمن گرامیداشت روز زن و تبریک آن خدمت حضار ، بیان کرد: خانم ها و بانوان ایرانی قدم های بزرگی در راه اسلام و حفظ ارزش های فرهنگی آن برداشتند که جای تقدیر دارد و من این روز مبارک را به همه بانوان و خاصه بانوان حاضر در جمع تبریک عرض می نمایم.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: زن افتخار همه ماست حجاب اسلامی حافظ ارزش های زن است و من امیدوارم با تشریک مساعی دستگاه‌های شهرستان مسیر فرهنگ سازی مطلوب در جهت حفظ ارزش های ملی ایجاد گردد.

وی اضافه کرد: خدای متعال را باید شاکر بود که بسیاری از موفقیت ها با همت و تلاش شما بانوان عزیز به دست آمده و نقش اساسی و کلیدی را در دنیای امروز ایفا می کنید.

در ادامه برنامه اشعاری در وصف بانوی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) ، توسط عوامل فرهنگی روح الله مهدیه سروده شد وسپس با قرائت دکلمه توسط دانش آموز کیمیا شهبازی و تقدیر از بانوان فرهنگی مراسم به پایان رسید.

  • نویسنده : زهرا شهبازی
  • منبع خبر : آماج خبر ایلام