با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دفتر مطالعات راهبردی فرهنگی و هنری همدان در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی آغاز به کار کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، مسعود ویژه در حاشیه آغاز به کار این دفتر اظهار کرد: دفتر مطالعات راهبردی فرهنگی و هنری با حضور تیم اجرایی متشکل از همکاران با تجربه و صاحب‌نظر حوزه فرهنگ و هنر استان تشکیل شده است.

وی با تأکید بر لزوم بررسی ریشه‌ای نیازها، مسائل و موضوعات مربوط به فعالیت‌های فرهنگی و هنری استان، گفت: اقدامات این دفتر در سه محور انجام می‌شود. پاسداشت زبان فارسی و راهکارهای پیشنهادی برای این موضوع، پیگیری انتشار فصلنامه فرهنگ همدان محور نخست از اهداف دفتر راهبردی فرهنگی و هنری است.

ویژه محور دوم را بررسی شرایط فرهنگی استان و ارائه راهکارهای لازم برای این حوزه عنوان کرد و گفت: شناسایی ظرفیت‌های بالقوه فرهنگی و هنری در مواجهه با وضع موجود هم از جمله اقداماتی است که در این حوزه انجام می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: ارائه راهکارهای لازم در خصوص اقتصاد فرهنگ و هنر هم در محور سوم اهداف این دفتر پیگیری می‌شود.

  • نویسنده : مائده شهبازی
  • منبع خبر : روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی همدان