در نشستی صمیمی با حجت الاسلام یوسفی مدیر امور نوجوانه سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، به بررسی راه های مشارکت و هم افزایی و همکاری در حوزه نوجوانان پرداختند؛ در این دیدار طرفین بر لزوم توجه ویژه به فعالیت های تابستانی و برنامه ریزی های آن تاکید داشتند. حجت الاسلام یوسفی در این دیدار […]

در نشستی صمیمی با حجت الاسلام یوسفی مدیر امور نوجوانه سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، به بررسی راه های مشارکت و هم افزایی و همکاری در حوزه نوجوانان پرداختند؛ در این دیدار طرفین بر لزوم توجه ویژه به فعالیت های تابستانی و برنامه ریزی های آن تاکید داشتند.
حجت الاسلام یوسفی در این دیدار گفت: کاری را باید انجام داد که کسی به آن فکر نکرده و تا بحال صورت نگرفته است. باتوجه اینکه مجموعه شما با اداره کل ورزش و جوانان استان ارتباط دارید، سعی کنید برنامه هایی مناسب، برای نوجوانان برنامه ریزی کنید.
مدیر نوجوانه سازمان تبلیغات اسلامی استان نسبت به همکاری و حمایت از امور نوجوانان و دانش آموزی استان خراسان رضوی اعلام آمادگی نمودند.
در ادامه دیدار مرتضی دلاور در رابطه با تشریح فعالیت های مجموعه امورنوجوانان و دانش آموزی استان خراسان رضوی توضیحاتی ارائه داد.

 

  • نویسنده : ستایش فخری
  • منبع خبر : آماج خبر