پوستر ششمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت استان با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان در ستاد هماهنگی نمایشگاه قرآن کریم رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به نقل از ایکنا، معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان در سومین جلسه ستاد هماهنگی نمایشگاه قرآن کریم که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: همه دستگاه‌ها باید در نشر و ترویج فرهنگ قرآن کریم سهیم شده و نقش آفرینی کنند.

 

حسن رضانیا با تأکید بر تأثیرگذاری فعالیت‌های دینی و فرهنگی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، خاطرنشان کرد: روش‌های تبلیغی و برنامه‌هایی که طراحی می‌کنیم باید تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه پایه و رکن گفتمان دولت علاوه بر عدالت، مردم باوری و مردم محوری است، گفت: باید مردم وارد نظام تصمیم سازی، برنامه ریزی و اجرا شوند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان با تأکید بر برنامه‌ریزی مناسب برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی برگزاری این نمایشگاه، گفت: مستندسازی از رویدادهای مختلف نمایشگاه هم باید مد نظر قرار گیرد.

 

در پایان این جلسه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری همدان و مدیران و نمایندگان دستگاه‌های مختلف اجرایی از پوستر ششمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت همدان رونمایی شد.

  • نویسنده : هستی ابراهیمی
  • منبع خبر : روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان