به گزارش آماج خبر، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اولین روز‌های تاسیس، خود را خادم مردم و پاسدار انقلاب دانسته است.

به گزارش آماج خبر، سردار علی فدوی جمعه در جریان آیین بزرگداشت شهید حسین خرازی که در شهر دارخویین برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز پاسدار و جانباز، گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اولین روز‌های تاسیس، خود را خادم مردم و پاسدار انقلاب دانسته و در مقاطع مختلف ۴۳ ساله، برای پیشرفت و تحقق آرمان‌ها از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

 

وی اظهار داشت: اولویت سپاه خدمت رسانی به مردم است و سپاه نوکر و خادم ملت ایران و مستضعفان است و در مسیر خدمت رسانی در بخش‌های مختلف، شتابنده حرکت خواهد کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز مقتدر و بالنده پیش می‌رود، گفت: دشمن لحظه‌ای از دشمنی علیه نظام انقلاب اسلامی دست برنمی دارد، اما با بصیرت امت اسلامی ایران اهداف پلید آن‌ها به جایی نمی‌رسد.

وی افزود: اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خار چشم دشمنان است و اکنون دشمنان با انحراف کشاندن جوانان و زنان به دنبال پیشبرد اهداف شوم خود هستند و باید مراقب بود.

سردار فدوی از شهید خرازی به‌عنوان پاسدار انقلاب و اسلام یادکرد و گفت: شهید خرازی پاسدار کامل و پیرو ولی خود امام خمینی (ره) بود، چون دل و عملش در راه خدا بود محبت ایشان در دل تک تک رزمندگان جای داشت.

وی بیان کرد: شهید خرازی به عنوان فرمانده لشکر، یک الگوی به تمام معنی بود و با رشادت وی لشکر امام حسین (ع) موفقیت‌های بزرگی در هشت سال جنگ تحمیلی بدست آورد.

سردار فدوی با بیان اینکه راه شهدا ادامه دارد، گفت: مسیر شهدا از جمله شهید خرازی همچنان ادامه دارد و اگر این راه ادامه نداشت، ایران برابر تحریم‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان نابود شده بود.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به احداث میعادسرای فرهنگی و تربیتی در دارخویین، گفت: این محل جهت انتقال رشادت رزمندگان اسلام به نسل امروزی احداث خواهد شد.

  • نویسنده : محمد خرم زاده