مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در دهه فجر امسال طرح آبرسانی به بیش از ۹۰۰ روستای خوزستان به بهره برداری می‌رسد.

محمد رضا کرمی نژاد  گفت: پس از وقوع تنش آبی در مناطق روستایی حوضه آبی کرخه و کارون اقدامات لازم برای رفع تنش آبی در این مناطق و نیز سایر مناطق استان از جمله شمال شرق خوزستان در دستور کار قرار گرفت.

او می‌گوید:در دهه مبارکه فجر امسال طرح آبرسانی به ۹۰۴ روستای خوزستان که با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان اجرا شده اند به بهره برداری می‌رسد.

به گفته مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان  همچنین عملیات آبرسانی به ۲۴۶ روستا از محل اعتبارات محرومیت زدایی و شرکت آبفا آغاز می‌شود.

این مقام مسئول گفت:آبرسانی به یک هزار روستای دیگر نیز در دستور کار قرار گرفته و پیش بینی می‌شود تا تابستان و یا پس از تابستان سال آینده به بهره برداری برسد.

پیشتر کرمی نژاد گفته بود که با روی کار آمدن دولت جدید سرعت در خدمت رسانی به مردم چند برابر شده است و با توجه به نگاه و توجه وزیر نیرو برای برطرف کردن مشکلات روستاها، عزم جدی در چند ماهه گذشته در زمینه تامین آب پایدار در روستاهای خوزستان راسخ شده و با تمام توان مشکلات تامین آب روستاها در دستور کار است.

 

  • نویسنده : سونیا فتاحی
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان