مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان ایلام بعد از ظهر روز جمعه ۱۱ آذر با دو نمایش آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش آماج خبر به نقل از ایسنا، علی هوشمند، اظهار کرد: سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان ایلام از ۱۱ تا ۱۳ آذر در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد استان برگزار خواهد شد.

وی گفت:  این جشنواره از روز جمعه ۱۱ آذر با دو نمایش «داستان یک پایان» به نویسندگی «مصطفی کرمی» و کارگردانی «مهدی رادپور» و «رومانی» به نویسندگی و  کارگردانی «سعید خیرالهی» و «مهرداد علیزاده» از ساعت ۱۶ بعد از ظهر برگزار آغاز خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: این جشنواره روز شنبه ۱۲ آذر نیز با نمایش‌های «عروس جنگ» به نویسندگی و کارگردانی احمد غلامی ، «سایه‌های پشت دیوار» به نویسندگی و کارگردانی «زهرا چراغی» و «آرش منصوری»  و «هلمت ذوقی» به نویسندگی و کارگردانی «حمدالله جمالی» و «صیدفاضل خانی»  دنبال خواهد شد.

هوشمند با بیان اینکه مراسم اختتامیه جشنواره نیز یکشنبه ۱۳ آذر برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این جشنواره با همکاری بسیج هنرمندان، حوزه هنری، انجمن هنرهای نمایشی، و مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهگ و ارشاد برگزار خواهد شد.

به گزارش آماج خبر، پوستر این جشنواره ۸آذر  با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و هنرمندان عرصه‌ نمایش، پوستر سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان ایلام رونمایی شد.

  • نویسنده : زهرا شهبازی