گروه استان‌ها- مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه استان لرستان، گفت: پویش "نذر خون" به مناسبت ماه مبارک رمضان در چند مرحله در استان لرستان اجرا می‌شود

به گزارش آماج خبر، سرهنگ عبدالوحید ملک‌آرا امروز در دیدار با سرپرست انتقال خون استان لرستان با اشاره به اجرای پویش “نذر خون” توسط بسیج جامعه پزشکی استان لرستان اظهار داشت:

به مناسبت ماه مبارک رمضان و به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، پویش “نذر خون” به بیماران نیازمند توسط اعضای داوطلب بسیج جامعه پزشکی و دیگر بسیجیان در چندین مرحله اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت انتقال خون به ویژه در ماه مبارک رمضان افزود: جهاد همیشه ادامه دارد و اهدای خون به بیماران نیازمند به خون یکی از بزرگ‌ترین جهادها محسوب می‌شود.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان عنوان کرد: در همین راستا بسیجیان عزیز نیز که در هر امری پای‌ کار هستند این‌ بار به درخواست سازمان انتقال خون استان لرستان لبیک گفته و با مراجعه به پایگاه انتقال خون در شهرستان خرم‌آباد ضمن رعایت فاصله و موارد بهداشتی، اقدام به انتقال خون به بیماران نیازمند به خون می‌کنند.

وی بیان کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان و با توجه ویروس کرونا و جلوگیری از تجمع تصمیم گرفته شد، پویش اهدای خون توسط بسیجیان عزیز در چندین مرحله در پایگاه‌های انتقال استان انجام شود.

ملک‌آرا با اشاره به پویش نذر خون در سال ۱۴۰۰ گفت: در سال گذشته به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در ۱۹ مرحله به تعداد ۷۶۰ نفر توسط بسیجیان عزیزان خون اهدا شد

  • نویسنده : شادی شهبازی