استاندار بوشهر گفت: امام خمینی (ره) بزرگ ترین شخصیت تاریخ معاصر است و باید ابعاد مهم شخصیتی ایشان برای مردم تبیین شود.

به گزارش آماج خبر از بوشهر؛ احمد محمدی‌زاده در پیامی به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد با اشاره به شخصیت ممتاز حضرت امام خمینی (ره) یادآور شد: امام خمینی (ره) بزرگترین شخصیت تاریخ معاصر است و باید ابعاد مهم شخصیتی ایشان برای مردم به ویژه نسل جوان تبیین شود.

وی تصریح کرد: عزت و اقتدار ایران اسلامی و جایگاه برجسته کشورمان در سطح بین‌المللی مرهون خدمات و زحمات و رهبری‌های داهیانه حضرت امام خمینی (ره) است.

استاندار بوشهر به ۱۴ خرداد سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: ۱۴ خرداد مصیبت عظمی برای ملت انقلابی ایران اسلامی بود و ارتحال حضرت امام (ره) تمام مردم را داغدار کرد.

محمدی‌زاده با اشاره به واقعه بزرگ ۱۵ خرداد خاطر نشان کرد: شروع نهضت حضرت امام خمینی (ره) از ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ بوده و انقلاب اسلامی مدیون واقعه ۱۵ خرداد است.

استاندار بوشهر ضمن تسلیت فرا رسیدن ۱۴ خرداد به مردم مومن و انقلابی استان بوشهر بر لزوم تبیین ابعاد مختلف واقعه ۱۵ خرداد تاکید کرد.

وی اضافه کرد: لازم است یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و به‌ویژه شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد را گرامی بداریم و باید رویدادها و وقایع دوران مبارزه و دوران پیروزی انقلاب اسلامی را برای جوانان و نوجوانان بازگو کنیم.

 

 

  • نویسنده : محمد رضا کاشفی