با حضورنماینده محترم مردم شهرستان کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی ،مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان، امام جمعه دهدشت ،فرماندار و دیگر مسولان شهرستان کهگیلویه عملیات احداث شهرک صنفی دهدشت آغاز شد.

به گزارش آماج خبر، کریم روزبهان مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های نماینده محترم مردم شریف کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی و همه مسئولانی که جهت احداث این پرواز همکاری نمودند گفت: این طرح در راستای جمع آوری صنوف آلاینده و انتقال آنها به خارج از شهر و ارائه خدمات به شهروندان امروز در شهرستان کهگیلویه کلنگ زنی شد.

وی افزود این شهرک با مساحت ۲۵ هزار متر مربع وبا ظرفیت حدود ۳۰۰ واحد صنفی در مساحت۷۰متری و ۱۰۰متری واگذار و یا آماده واگذاری است.

روزبهان بیان داشت: برای کمک به ایجاد زیر ساخت های این شهرک صنفی توصیه های لازم برای همکاری با مجریان احداث این شهرک توسط نماینده محترم مردم شهرستانهای کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه و مسئولان استانی به دستگاه های اجرایی شهرستان صورت گرفت، حجت الاسلام و المسلمین موحد نیز تاکید داشت که همزمان با انجام عملیات احداث این شهرک کار های قانونی و اداری آن انجام شود.

مدیر کل صمت گفت:این نوع شهرک ها در کنار شهر های بزرگ به منظور خدمت رسانی بهتر به شهروندان و همچنین بهبود شرایط و آرامش زندگی در شهر و زیباسازی فضای شهر صورت میگیرد.

وی ادامه داد: این پروژه قرار است ظرف مدت ۶ ماه به بهره برداری برسد که امیدوارم با تلاش مسئولین در در کمترین زمان ممکن سال ۱۴۰۲ شاهد بهره برداری آن باشیم.

  • نویسنده : آهو پایدار