مدیر مرکز نوآوری شتاب دهی جهاد دانشگاهی قم از برگزاری رویداد پایانی طرح توسعه اقتصاد دیجیتال (تاد) در قم خبرداد.

به گزارش آماج خبر به نقل از ایسنا، یاسر شریفی مدیر مرکز نوآوری شتاب دهی جهاد دانشگاهی قم، گفت: طرح توسعه اقتصادی دیجیتال (تاد) با همکاری پارک فاوا اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم، کمیته امداد استان قم و مرکز فناوری اطلاعات جهاددانشگاهی قم با هدف ایجاد کارآفرینی و مهارت آموزی مددجویان کمیته استان قم برگزار شد.

وی با اشاره به اجرای طرح توسعه اقتصادی دیجیتال (تاد) توسط مرکز نوآوری و شتاب دهی بیان کرد: طبق مجوزی که از سوی پارک فاوا اخذ شد، مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاد دانشگاهی واحد استان قم به عنوان اولین مجری برگزاری این رویداد در استان قم فعالیت داشت و اختتامیه این طرح با حضور نمایندگان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد.

وی در توضیح طرح توسعه اقتصاددیجیتال (تاد)، تصریح کرد: این رویداد که از ابتدای سال جاری آغاز شده بود و در تاریخ سوم شهریورماه با ارائه پروژه فراگیران به کار خود پایان داد.

مدیر مرکز نوآوری شتاب دهی جهاد دانشگاهی ادامه داد: این رویداد در زمینه طراحی وب و برنامه نویسی و به صورت کاملا پروژه محور برگزار شد و فراگیران رویداد از بورسیه ۷۰ درصدی پارک بهره مند شدند.

وی تصریح کرد: در این رویداد پروژه هایی توسط مدرس و منتور رویداد برای فراگیران تعریف گردید و در حین مهارت آموزی پروژه انجام شد و در روز پایانی رویداد این رویداد فراگیران به ارائه پروژه های انجام شده خود پرداختند و کارنامه پروژه برای فراگیران صادر شد.

شریفی با بیان اینکه طرح توسعه اقتصادی دیجیتال (تاد) پروژه محور است، اظهار کرد: با عنایت به ظرفیت مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی قم فراگیرانی که توانمندی لازم را در این رویداد کسب کرده باشند می توانند پس از پایان رویداد ایده های خود را به این مرکز ارائه و از خدمات این مرکز در راستای ایجاد کسب وکار جدید بهره مند شوند.

  • نویسنده : زهره آقاجانی