بزرگترین گردهمایی طراحان مد و لباس کشور با حضور طراح بین المللی سلیمان گوونچ در شهر بوشهر آغاز شد.

به گزارش آماج خبر از بوشهر؛ معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این خصوص بیان کرد: به همت موسسه فرهنگی هنری آفتاب زرین پاییز و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر بزرگترین گردهمایی طراحان مد و لباس کشور در شهر بوشهر آغاز شد.

محمدحسین زندویان گفت: ۱۱۰ طراح و هنرآموز در این ورکشاپ تخصصی حضور دارند که از این شمار ۶۰ نفر از استان‌های تهران، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، گیلان، مازندران، آذربایجان، اصفهان، هرمزگان و کرمان و ۵۰ شرکت‌کننده از سراسر استان بوشهر می‌باشند که به آموزش و یادگیری پیشرفته‌ترین تکنیک‌های حوزه مد و لباس در استاندارد جهانی خواهند پرداخت.

وی افزود: گردهمایی بزرگ طراحان مد و لباس کشور با هدف هم‌افزایی مهارتی بین اساتید کشوری و هم سطح با اساتید جهانی برنامه‌ریزی شده است.

زندویان در پایان با اشاره به اینکه این دوره شامل ۱۶ ساعت می‌باشد، خاطرنشان کرد:  این ورکشاپ تخصصی طی مدت دو روز برگزار می‌شود و در پایان به شرکت کنندگان دو مدرک گواهی حضور در این دوره از دانشگاه جامع علمی کاربردی، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و موسسه آفتاب زرین پاییز با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اعطاء می‌شود.

 

 

 

  • نویسنده : محمد رضا کاشفی