آیت الله رییسی در جریان بررسی بودجه ۱۴۰۱ در صحن علنی مجلس شورای اسلامی: حضور در مجلس شورای اسلامی برای من فرصتی است برای اجرای اصل ۵۲ قانون اساسی و تقدیم لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ و تمایز این بودجه با بودجه ی سنوات قبل. از همکارانم در دولت و همه وزرا ، به ویژه همکاران […]

آیت الله رییسی در جریان بررسی بودجه ۱۴۰۱ در صحن علنی مجلس شورای اسلامی:

حضور در مجلس شورای اسلامی برای من فرصتی است برای اجرای اصل ۵۲ قانون اساسی و تقدیم لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ و تمایز این بودجه با بودجه ی سنوات قبل. از همکارانم در دولت و همه وزرا ، به ویژه همکاران در سازمان برنامه و بودجه تشکر کنم، امیدوارم با دقت نظر نمایندگان مجلس بر غنای لایحه و تبصره های بودجه افزوده شود.
در سالهای پیروزی انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت های زنان و مردان کشور کار بسیار شده، در حوزه کشاورزی، صنعت و معدن و همه حوزه ها کارهای بسیاری انجام شده اما با مشکلات جدی همچنان مواجهیم و نیازمند حرکت های جهادی هستیم.

نیازمند برنامه ای جدی هستیم تا مشکلات از سر راه مردم عزیزمان برداشته شود، ارتقا اشتغال برای دولت ما بسیار مهم است و در سفرهای استانی ما هم از برنامه های محوری اشتغال است، اصلاح نظام بانکی هم بسیار نیاز به توجه دارد.

 

  • نویسنده : رسا نجفی
  • منبع خبر : برنا