فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که در نزاع و درگیری یک جوان ۱۷ ساله را با سلاح سرد به قتل رسانده بود، کمتر از ۳ ساعت توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

به گزارش آماج خبر، سردار حیدر سوسنی بیان داشت: ساعت ۱۱ شب گذشته، برابر اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح در پارک کوهنورد شهر برازجان و انتقال مجروح به بیمارستان، ماموران انتظامی و پلیس آگاهی برای بررسی موضوع در محل حادثه حاضر شدند.

 

 

وی عنوان داشت: در تحقیقات میدانی مشخص شد، فردی ۱۷ ساله به علت نزاع و درگیری با سلاح سرد مجروح و برای درمان به بیمارستان منتقل شده که به علت شدت جراحات وارده عملیات احیاء نتیجه بخش نبوده و فوت کرده است.

 

سردار سوسنی افزود: ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران انتظامی در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه عامل قتل و چهار نفر از عوامل دخیل در نزاع و درگیری دسته جمعی را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

 

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه تلاش پلیس برای دستگیری سایر عوامل مرتبط با این درگیری ادامه دارد، گفت: متهم اصلی در بازجویی اولیه پلیس به ارتکاب قتل با انگیزه اختلافات شخصی اعتراف کرد.

 

سردار سوسنی تاکید کرد: ۵ نفر از عوامل دخیل در نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به قتل دستگیر شده و تلاش برای دستگیری سایر افراد مرتبط با این درگیری ادامه دارد.

 

 

 

  • نویسنده : حدیث ظریف دوست