استاندار بوشهر گفت: با توجه به وجود تخصص‌های مختلف در بسیج سازندگی، همه حوزه‌های محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی و طرح‌های مختلف فرهنگی‌ شهرستان‌های استان بوشهر به بسیج سازندگی واگذار شود.

به گزارش آماج خبر بوشهر؛ احمد محمدی‌زاده در نشست با فرمانده سپاه امام صادق (ع) و مسئول بسیج سازندگی استان بوشهر خدمات و فعالیت بسیج سازندگی و جهادگران این نهاد را باکیفیت و درخور تحسین دانست و افزود: سپاه پاسداران در همه عرصه‌هایی که جامعه با مشکل مواجه است ورود و کار و برنامه‌ها را با کیفیت هر چه بهتر، با کاهش هزینه و مدت زمان محدود اجرا می‌کند.

 

وی با اشاره به توانمندی سپاه پاسداران در عرصه‌های گوناگون، خاطرنشان کرد: پس از بروز مشکلات در اجرا فاز‌های پارس جنوبی، سپاه با توانمندی لازم وارد این عرصه شد و دو فاز ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی را با کیفیت اجرا و وارد مدار بهره‌برداری کرد، که نشان از توانمندی سپاه و بسیج سازندگی است.

 

استاندار بوشهر ساخت و راه‌اندازی فاز‌های پارس جنوبی را نماد اقتدار مجموعه سپاه پاسداران دانست و تصریح کرد: این عملیات ضمن نشان دادن توانمندی این نهاد انقلابی، تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران اسلامی را خنثی کرد.

 

وی با تاکید بر واگذاری همه حوزه‌های محرومیت‌زدایی به بسیج سازندگی افزود: با توجه به وجود تخصص‌های مختلف در بسیج سازندگی، همه حوزه‌های محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی و طرح‌های مختلف فرهنگی شهرستان‌های استان بوشهر به بسیج سازندگی واگذار شود.

 

محمدی‌زاده ویژگی مشارکت بسیج سازندگی در اجرا طرح‌های مختلف عمرانی و محرومیت‌زدایی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: مشارکت بسیج سازندگی باعث اجرای ارزان‌تر و با کیفیت بالای طرح‌ها و پایان آن در مدت زمان تعیین شده می‌شود.

 

وی بر واگذاری طرح‌های آبخیزداری به بسیج سازندگی تاکید کرد و افزود: بسیج سازندگی برای اجرا طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی یک محدوده جغرافیایی مشخص بر عهده بگیرد تا برنامه‌ها و طرح‌ها بر اساس برنامه زمان‌بندی اجرا و تکمیل شود.

 

 

  • نویسنده : حدیث ظریف دوست