استاندار اصفهان گفت: فرمانداران در این استان برای توسعه و حل مشکلات فعلی بیش از گذشته از دیدگاه‌های نخبگان و کارشناسان محلی آن خطه استفاده کنند.

به گزارش آماج‌خبر به نقل از فارس، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در نشست با فرمانداران استان در محل اردوگاه شهید بهشتی با تأکید بر اینکه فرمانداران در این استان برای توسعه و حل مشکلات فعلی بیش از گذشته از دیدگاه‌های نخبگان و کارشناسان محلی آن خطه استفاده کنند، اظهار داشت: در این زمینه نیاز است جلساتی برگزار شود و گفت‌وگوی رودررو و اخذ دیدگاه‌ها می‌تواند بسیاری از راهکارهای مفید را پیش روی مدیران مناطق قرار دهد.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات با ائمه جمعه و جماعات و دیگر معتمدان می‌تواند برای حل مشکلات منطقه مفید باشد، افزود: دشمنان به دنبال کم جلوه دادن دستاوردهای نظام هستند، آنان با استفاده از رسانه‌های مجازی و ماهواره‌ای سعی می‌کنند کارهای خوب انجام شده را ضعیف جلوه داده و نظام کنونی را ضعیف و ناتوان نشان دهند.

مرتضوی تصریح کرد: لازم است که جهاد تبیین به طور فراگیر در شهرستان‌های استان به این دشمن ستیزی پایان داده و اطلاعات و اخبار درست را در اختیار مردم قرار دهد

استاندار اصفهان با اشاره به نزدیکی ماه‌های محرم و صفر اضافه کرد: در این زمینه باید جلساتی با رؤسای هیأت‌های مذهبی برگزار شود، زیرا حکومت اسلامی حکومتی برگرفته از محرم و صفر است و بی‌شک توان مردمی پشتیبان آن خواهد بود.

وی ادامه داد: نباید اجازه دهیم که دشمن سرمایه اجتماعی نظام را دستخوش ضعف قرار دهد، بنابراین باید کارهای مفید انجام شده را به اطلاع مردم برسانیم.

مرتضوی با تأکید بر نظارت بر دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌ها گفت: این امر می‌تواند پروژه‌ها و طرح‌ها را به خوبی پیش ببرد و سرعت اجرای پروژه‌ها را بیش از گذشته افزایش دهد.

استاندار اصفهان با اشاره به این که فرمانداران نمایندگان عالی دولت در شهرستان‌ها هستند، عنوان کرد: باید منویات و تصمیماتی که در سطح کلان کشور و در دولت برنامه‌ریزی و تبیین می‌شود به خوبی در مناطق اجرایی شود، برای مثال در حوزه مسکن و بازآفرینی شهری همان‌طور که در استان جلسات مستمر برگزار می‌کنیم، نیاز است که در شهرستان‌ها نیز پیگیری لازم مد نظر قرار گیرد.

 

  • نویسنده : سارا جباری