معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: فرهنگیان بوشهری ۱۷ رتبه کشوری در جشنواره معلمان هنرمند را از آن خود کردند.

به گزارش آماج خبر از بوشهر؛محمود حقدوست گفت: فرهنگیان استان بوشهر ۴۰۷ اثر به دومین دوره جشنواره معلمان هنرمند فرستاده بودند که موفق شدند یک رتبه اولی، ۲ رتبه دومی، ۸ رتبه سومی و ۶ رتبه شایسته تقدیر را به دست آورند.

 

وی افزود: این جشنواره در ۶ گرایش و ۴۸ رشته ویژه معلمان شاغل و ۷ رشته ویژه معلمان پیشکسوت به میزبانی استان فارس برگزار شد.

 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: در گرایش نقد ادبی و در رشته شعر حسن سهولی و عبدالمجید اجرایی به ترتیب حائز رتبه اول و شایسته تقدیر و مریم رنجبر حائز رتبه شایسته تقدیر در رشته نقد فیلم شدند.

 

حقدوست گفت: در گرایش هنر‌های تجسمی، راضیه آرندی مقام دوم در رشته فتومنتاژ، عاطفه عرب‌زاده مقام سوم در رشته موشن گرافی، فاطمه محمدی رتبه شایسته تقدیر در رشته طراحی و داریوش تازش رتبه شایسته تقدیر در رشته خوشنویسی کسب کرده‌اند.

 

وی افزود: رتبه‌های دوم و سوم در رشته نمایش صحنه‌ای مونولوگ جشنواره معلمان هنرمند به جهانشیر یاراحمدی و محمد بازدار رسید.

 

حقدوست عنوان کرد: در گرایش هنر‌های آوایی، امین رنجبر مقام سوم رشته تکنوازی نی تکی، محسن محمودی راد مقام سوم رشته آواز، در گرایش رسانه و فضای مجازی وب سایت، احمد زارعی مقام سوم مشترک و سلیمان نعمتی رتبه شایسته تقدیر و در گرایش نمایشنامه نویسی لقمان بحرانی مقام سوم و مریم رنجبر مقام سوم مشترک را کسب کرده‌اند.

 

وی اضافه کرد: مقام سوم رشته شعر، سرود و ترانه در گرایش آفرینش‌های ادبی به سیما باقری و رتبه شایسته تقدیر در رشته نقالی و پرده خوانی به محمدعلی صالحی رسیده است.

  • نویسنده : حدیث ظریف دوست