سرمربی تیم مقاومت بسیج قم در پایان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های سری B دسته یک مردان بیان کرد: بازیکنان ما با تمام توان برای دفاع از نام قم و رسیدن به هدف جنگیدند و عملکرد آنها به همه ثابت کرد که قم ظرفیت بالایی در والیبال دارد.

به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری فارس، دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های سری B دسته یک مردان ایران که از اول بهمن‌ماه با حضور ۳۲ تیم آغاز شده بود، جمعه ۲۰ اسفندماه با قهرمانی ملوان تهران به پایان رسید.

 

در این بازی‌ها تیم مقاومت بسیج قم توانست با عملکردی درخشان و قابل قبول مقام سومی مسابقات را بدست آورد، شاگردان مجید براتی در مرحله نیمه نهایی مسابقات در ۲ دیدار رفت و برگشت مقابل ملوان در سالن خانه والیبال تهران حضور پیدا کرد که در هر مسابقه با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

 

با درخواست دو تیم سپهر قزوین و مقاومت بسیج قم، دیدار رده‌بندی برگزار نشد و دو تیم به عنوان سوم مشترک دست یافتند. مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های سری B دسته یک مردان کشور بر اساس مصوبه هیات رئیسه فدراسیون و با توجه به درخواست باشگاه‌های متعدد برای حضور در لیگ والیبال، از سال ۹۹ آغاز شده است.

 

در همین خصوص مجید براتی سرمربی مقاومت بسیج قم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس قم اظهار کرد: در مرحله نیمه نهایی مسابقات مشخص شد که حریف ما تیم ملوان تهران است، تیمی که خود را برای حضور در سری A مسابقات آماده کرده بود اما به دلیل مشکلات پیش آمده به ناچار در سری B حضور پیدا کرد.

 

وی ادامه داد: در هر ۲ دیدار بازی قابل قبول و تماشاگر پسندی را هر دو تیم به نمایش گذاشتند اما به دلیل شرایط میزبانی تیم ملوان از این ویژگی استفاده کرد و توانست تیم ما را مغلوب خود کند، بازی با ملوان تهران دو فینال زود راس بود که در این مرحله قرعه به نام ما افتاد.

 

سرمربی مقاومت بسیج قم در رابطه با سطح مسابقات امسال تصریح کرد: مسابقات سری B که در سال ۱۴۰۰ برگزار شد تفاوت های بسیاری با سال گذشته داشت، در سال نخست که اولین دوره این مسابقات برگزار می‌شد ۱۷ تیم شرکت کردند اما امسال ۳۲ تیم در مسابقات حضور داشتند.

 

وی افزود: در این دوره تیم هایی شرکت کردند که هدفشان حضور در سری A رقابت‌ها بود اما به دلیل اینکه ظرفیت گروه پر شده بود در این سری شرکت کردند، وجود این تیم ها باعث شد سطح فنی مسابقات بالا برود.

 

براتی درباره عملکرد بازیکنانش خاطر نشان کرد: از عملکرد همه بازیکنانم راضی هستم، همه بازیکنان ما بومی بودند و من شاهدم با تمام توان برای دفاع از نام قم و رسیدن به هدفمان جنگیدند، عملکرد آنها به همه ثابت کرد که قم ظرفیت بالایی در والیبال دارد.

 

وی افزود: برای حضور در این مسابقات نیمی از سال را تمرین کردیم و از روز اول با بچه‌های تیم قرار گذاشتیم تا به مقام‌قهرمانی برسیم اما بعضی اوقات آن‌طور که ما می‌خواهیم پیش نمی‌رود و متاسفانه در مرحله نیمه‌نهایی از کسب موفقیت باز ماندیم.

 

سرمربی تیم مقاومت بسیج در پایان گفت: برای آینده اولویت‌ ما این است که ماهیت بومی‌بودن تیم را حفظ کنیم تا همچنان شاکله تیم توسط بازیکنان قمی حفظ شود، بعد از یک دوره استراحت کوتاه‌مدت دوباره تمرینات را از سر می‌گیریم و بیش از گذشته تمرین می‌کنیم تا این بار به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم.

 

  • نویسنده : مهدی حاجیلو