مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد خواستار تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برای جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شد.

به گزارش آماج خبربه نقل ازصدا و سیما، محمد دهقان منشادی در نشست ذیحسابان استان یزد، نقش آنان را در این زمینه مهم ارزیابی کرد و افزود: در جذب اعتبارات باید قوانین و مقررات ملاک عمل قرار گیرد و نباید از آن عدول کرد.

 

وی بر رفع موانع جذب اعتبارات، تسهیل در این امر و توجه دادن مدیران دستگاه‌های اجرایی به الزامات مالی توسط ذیحسابان تاکید کرد و خواستار تعامل سازنده ذیحسابان با مدیران و ارائه مشاوره‌های لازم و به هنگام به آنان شد.

 

 

تاکید بر وحدت رویه ذیحسابان در نظام مالی استان، نظم انضباط اداری و دقت نظر در انجام امور محوله، توجه به جایگاه ذیحسابان، انجام ظایف در راهبری سامانه‌های مالی، مستندسازی فعالیت‌ها و تجربیات موفق از دیگر موضوعاتی بود که مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد بر آن تاکید کرد.

 

 

معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی و رئیس خزانه معین استان یزد هم پیشتر گفته بود: حدود ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی و زیربنایی استان اختصاص یافت که از این میزان، ۴۰۴ میلیارد تومان در قالب اسناد خزانه و بقیه به صورت نقدی بوده است.

 

 

سعید نورایمانی افزود: اعتبارات یاد شده بین دستگاه‌های اجرایی استان توزیع شد و آن‌ها تا پایان تیرماه فرصت دارند برای طرح‌های خود هزینه کنند.

  • نویسنده : فاطمه السادات میردهقان