انواع مواد محترقه غیر مجاز در یزد کشف و عاملان فروش نیز دستگیر شدند.

به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ زارع ارنانی اظهار داشت: ماموران پلیس اماکن استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فروش انواع مواد محترقه در شهر یزد مطلع شدند.دستگیری عامل فروش مواد محترقه در یزد

وی افزود: ماموران پس از شناسایی و اخذ مجوز قضائی به محل مورد اعزام و در بازرسی ناجام شده از مغازه ۲ هزار و ۴۶۰ قلم انواع موادمحترقه غیرمجاز را کشف و عامل فروش این اقلام را نیز دستگیر کردند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان یزد با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد خاطرنشان کرد: خانواده‌ها به منظور پیشگیری از حوادث ناگوار برای فرزندانشان، به توصیه‌های پلیس توجه کرده و چهارشنبه آخر سال را در کنار فرزندانشان باشند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد نیز اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پلیس استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فروش انواع مواد محترقه در شهر یزد مطلع شدند.

سرهنگ رسائی ضمن اشاره به شناسایی محل موردنظر افزود: ماموران ضمن هماهنگی و اخذ مجوز قضائی در بازرسی از این محل ۵ هزار و ۳۴۰ قلم انواع موادمحترقه خطرناک کشف و عامل فروش این اقلام را نیز دستگیر کردند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد خاطرنشان کرد: خانواده‌ها به منظور پیشگیری از حوادث ناگوار برای فرزندانشان، به توصیه‌های پلیس توجه کرده و چهارشنبه آخر سال را در کنار فرزندانشان باشند.

  • نویسنده : یگانه میرجلیلی