امام‌جمعه برازجان گفت: از برگزاری جلسات در وقت اداری جلوگیری شود، کثرت جلسات اداری استان مانع کار و اشراف مدیران بر امور مربوطه است.

به گزارش آماج خبر از بوشهر؛ حجت الاسلام حسن مصلح امام‌جمعه برازجان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر برازجان با تسلیت ۲۵ شوال شهادت امام جعفر صادق علیه السلام اظهار داشت: رعایت اصل شایسته سالاری در مدیریت‌ها و پست‌ها، اصل نظارت بر زیر مجموعه‌ها، رسیدگی جمعی به شکایات و گلایه‌های مردم از عملکرد ادارات و نهادها باید در دستور کار فرماندار قرار گیرد.

 

امام‌جمعه برازجان افزود: مقابله برنامه‌ریزی شده با استفاده از فضای مجازی، حضور جدی و مشترک مدیران در فضای مجازی برای گزارش عملکرد و پاسخگویی به شبهات، حمایت جدی و خارج از مقررات مزاحم از سرمایه‌گذاران با تشکیل کمیته ویژه نیز از دیگر کارهای مهم است.

 

وی خطاب به فرماندار دشتستان عنوان کرد: از برگزاری جلسات در وقت اداری جلوگیری شود، کثرت جلسات اداری استان مانع کار و اشراف مدیران بر امور مربوطه است؛ مقابله جدی با رشوه‌خواری، باند بازی، و پارتی‌ بازی، رسیدگی جدی به مشکلات تولیدی‌های شهرک صنعتی به صورت گروهی، تشکیل کمیته اشتغال جوانان با حضور مسؤولان مربوطه، برگزاری مستمر جلسات رسیدگی به مشکلات مردم در محلات و روستاها، رسیدگی جدی به مشکلات پیچیده مردم با بانک‌ها و مؤسسات مالی در دستور کار قرار گیرد.

 

خطیب جمعه برازجان با ذکر فرازی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره انقلابی ماندن و شاخص‌های نماینده انقلابی اظهار کرد: انقلاب و شعارهای انقلابی و آرمان‌های انقلابی درمان دردهای کشور است البته نکته اساسی انقلابی ماندن است، مشکل‌تر انقلابی بودن و گرایش انقلابی داشتن، انقلابی ماندن است چه فرد و چه جمع باشد.

 

مصلح با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و نیز سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر، توضیح داد: دختران باید با تاسی از مرام حضرت فاطمه معصومه (س) زندگی کنند، با حضور در برنامه‌های فرهنگی و تربیتی خود را آماده یک زندگی ایده‌آل زهراگونه با تربیت فرزندانی صالح تلاش کنند.

 

این مقام مسؤول ادامه داد: دختران مایه برکت هستند، کسانی که دختر دارند مشمول برکت و مغفرت الهی قرار می‌گیرند، دختران باقیات صالحات به شمار می‌روند، بهترین فرزندان شما دختران شما هستند، رأفت و مهربانی خداوند نسبت به دختران بیش از پسران است، دختران گل خوش‌بو هستند، دختران مایه انس و خوشی والدین هستند.

 

امام‌جمعه برازحان با تبریک به مناسبت هفته حج نیز خاطرنشان کرد: انجام حج یکی از واجبات الهی بوده که در تمام عمر انسان تنها یک‌بار بر انسان واجب می‌شود؛ حج از جامعیت و گستردگی خاصی برخوردار بوده و این واجب الهی متعلق به همه مردم است.

 

 

  • نویسنده : آیناز آقایی