رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه هیچ مشکلی برای تردد زوار در مرز وجود ندارد، گفت: چند روز پیش به علت عدم امکان خوانش برگه‌ها توسط پلیس عراق مشکلی به وجود آمده بود که برطرف شد.

به گزارش آماج خبر به نقل از تنسیم ؛ سرهنگ نعمت‌الله طاهرپور با اشاره به آخرین خبرهای گذرنامه موقت اربعین، اظهار داشت: به صورت مستمر روند صدور پروانه گذر مرزی در مرکز برای متقاضیان در حال انجام است و تلاش بر این است تا به موقع برگه‌های عبور به دست زائران برسد.

 

وی افزود: فرایند صدور برگه عبور ویژه اربعین  به صورت اقدام و تحویل به پست از مرکز در حال انجام است و فرایند دیگری تحت پیگیری است که  بعد از نهایی شدن به اطلاع مردم خواهد رسید.

 

رئیس اداره مهاجرت وگذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه هیچ مشکلی برای تردد زوار در مرز وجود ندارد، گفت: در حال حاضر موردی نیست و فقط چند روز پیش به علت عدم امکان خوانش برگه‌ها توسط پلیس عراق مشکلی به وجود آمده بود که هم اکنون مرتفع شده است.

 

وی ادامه داد: زائران هنگام تردد مرزی حتما مهر ورود و خروج از کشور  در گذرنامه‌شان ثبت شود و با توجه به ازدحام جمعیت مراقب باشند این مهر از قلم نیفتد.

 

اعزام دومین کاروان بهداشت و درمان اربعین حسینی اورژانس اصفهان

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان با اشاره به اعزام دومین کاروان پوشش امداد سلامت، اظهار داشت: دومین مرحله از اعزام کاروان پوشش امداد سلامت اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان انجام شد.

 

فرهاد حیدری افزود: ۴ واحد امدادی اورژانس پیش‌بیمارستانی و یک واحد تعمیرگاه سیار برای استقرار و امدادرسانی به زائران اربعین حسینی به مرز چذابه اعزام شدند.

 

وی با بیان خدمت‌رسانی کارشناسان، گفت: طی این مرحله ۱۶ نفر از کارشناسان اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان برای پوشش امداد سلامت مراسم راهپیمایی اربعین اعزام شدند که با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به زائران در مرز چذابه خدمت رسانی خواهند کرد.

 

 

  • نویسنده : نگین کریمی