به گزارش آماج خبر به نقل از مهر، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: امروز موانع فعالیت ۹ واحد تولیدی و گردشگری ایلام برطرف شده است.
شهریار عباسی ظهر امروز، دوشنبه، در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه مسئولان برای رفع موانع تولید عزم راسخ دارند، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته استان ایلام توانست در حوزه احیای واحدهای راکد رتبه چهارم کشور را کسب کند.
وی با بیان اینکه در هر جلسه مصوبات و مشکلات چندین واحد تولیدی مورد بررسی قرار می‌گیرد، افزود: امروز و در این جلسه نیز مشکلات ۹ واحد تولیدی دیگر برطرف شد.
محمدرحیمی رئیس سازمان صمت ایلام نیز در این جلسه، هدف اصلی تشکیل این جلسه را حمایت از سرمایه گذاران و رفع مشکلات و موانع آنان در زمینه تولید دانست.
وی رونق و افزایش اشتغال پایدار را هدف دیگر این کارگروه دانست و اضافه کرد: اعضای این کارگروه باید با نگاه مثبت و یافتن راه‌های منطقی، نسبت به هموار نمودن زمینه فعالیت یا از سرگیری آن، به رونق تولید کمک نمایند.
رئیس صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه خواستار حمایت همه جانبه مدیران دستگاه‌های اجرایی، بخصوص بانک‌ها، از سرمایه گذاران شد.
گفتنی است، در این نشست صاحبان واحد تولیدی به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند، همچنین موضوعاتی شامل، تعیین تکلیف بدهی تسهیلات، جانمایی طرح‌ها، بازگشایی مجدد واحدها و سرمایه در گردش از جمله مشکلات این واحدها بود که پس از بحث و بررسی تصمیماتی اتخاذ و به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شد.
  • نویسنده : زهرا شهبازی
  • منبع خبر : مهر