معاون سیاسی استاندار ایلام گفت: با توجه به هجمه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش برای کمرنگ کردن دستاوردها، اطلاع‌رسانی به موقع از ضروریات و نیازهای اساسی امروز جامعه است.

به گزارش آماج خبر به نقل از ایسنا، محمدسبحان حسنی» روز یکشنبه ۶ آذر ماه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی دولت در استان ایلام که با حضور رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش و عضو شورای اطلاع رسانی دولت برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به هجمه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش برای کمرنگ کردن دستاوردها، ضرورت اطلاع‌رسانی به موقع از ضروریات و نیازهای اساسی امروز جامعه است.

وی بر تبیین دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی ایران در مدارس تاکید کرد و گفت: آشنایی دانش آموزان با ابعاد مختلف این دستاوردها، از مهم‌ترین اولویت‌ها است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام خواستار تقویت شورای اطلاع رسانی در دستگاه‌های اجرایی شد و افزود: امید است با اطلاع‌رسانی صحیح و تحول در این حوزه شاهد ارتقای سطح آگاهی بخشی در حوزه آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت باشیم.

بابایی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش و عضو شورای اطلاع رسانی دولت نیز در این جلسه با اشاره به گستردگی نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش اظهار کرد: می‌طلبد نوع آموزش‌ها به دانش آموزان با سایر اقشار جامعه متفاوت باشد.

وی با تأکید بر فعال کردن همه ظرفیت ها در حوزه اطلاع رسانی گفت: آموزش و پرورش از بزرگترین شبکه اطلاع‌رسانی برخوردار است و این ظرفیت در راستای «جهاد تبیین» پویا و فعال می‌شود.

بابایی با تأکید بر افزایش سواد رسانه در بین دانش آموزان افزود: آموزش و پرورش به دنبال تشکیل شبکه‌سازی اطلاع‌رسانی در کل کشور است و راهبرد محوری در این مسیر نیز اقناع سازی افکار عمومی است که در این راستا امسال ۶۰ هزار دانش آموز مهارت خبرنگاری را فرا گرفتند.

  • نویسنده : زهرا شهبازی
  • منبع خبر : ایسنا