استاندار بوشهر گفت: نیروهای روابط عمومی بسیجیان دفاع در سنگر رسانه و مجاهدان در عرصه تهاجم گسترده دشمن هستند.

به گزارش آماج خبر، احمد محمدی‌زاده در نشست با روابط عمومی های دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار کرد: ما در یک جنگ فرهنگی قرار گرفته ایم، دشمن با تمام ظرفیت علیه انقلاب اسلامی جنگ فرهنگی و رسانه‌ای راه انداخته است.

وی بابیان اینکه تلاش دشمن برای ایجاد ناامیدی و تردید در جامعه است، اضافه کرد: یک طرف خاکریز ظرفیت رسانه‌ای دشمن است و سرویس جاسوسی آن را پشتیبانی می‌کند و طرف دیگر مردم هستند. نقش شما به عنوان روابط عمومی مهم است.

استاندار بوشهر خطاب به روابط عمویم‌ها عنوان کرد: شما بسیجیان دفاع در سنگر رسانه و مجاهدان در عرصه تهاجم گسترده دشمن هستید؛ هر اقدام خبری شما یک گلوله آرپی جی است.

محمدی‌زاده تصریح کرد: در منطقه‌ای که اوج ناامنی است ایران امن‌ترین نقطه و در منطقه که هم وابسته به آمریکا هستند تنها ایران است که روبه‌روی این کشور ایسنتاده است و آن را سر جایش می‌نشاند.

وی خاطر نشان کرد: پیشرفت اقتصادی در کشور مدیون تلاش‌هایی است که دولت و انقلاب انجام داده است، اما دشمنان همه این تلاش‌ها را برعکس جلوه می‌دهند؛ ناکارآمدی‌های رژیم پهلوی و کارآمد و کارآمدی‌های دولت جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه می‌دهند.

استاندار بوشهر گفت: امیدآفرینی در برابر ناامید سازی مردم از سوی رسانه‌های معاند یک موضوع بسیار مهم و اساسی است که مسئولیت آن بر عهده روابط عمومی است. در این راستا لازم است یک سیاستگذاری فصلی باید صورت بگیرد و چهارچوب کلی برای کار روابط عمومی تعیین شود ، هر روابط عمومی ضمن عمل در این چهارچوب در حوزه تخصصی خود کارش را پیش ببرد.

محمدی زاده توصیه کرد که هر روابط عمومی روزانه حداقل یک خبر مفید و عملیاتی و امیدآفرین تولید کند و در مقابل یک شبهه افکنی دشمن اقدام پدافندی توجیهی و تشریحی برای بیان واقعیت انجام دهد.

سلیمه کهن‌سال، معاون خبر صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز در این نشست اظهار کرد: رابطه روابط عمومی و رسانه متقابل است، همانطور که یک سازمان برای اطلاع رسانی موارد مدنظر خود نیازمند استفاده از رسانه است رسانه نیز به عنوان رابط بین مردم و حاکمان در کنار انتشار نکات مدنظر سازمان‌ها باید بتواند  ارتباط خوبی با سازمان‌ها داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: مادر معاونت خبر تلاش می‌کنیم اطلاع رسانی را بر اساس نیاز مخاطب انجام دهیم.

معاون خبر صدا و سیمای مرکز بوشهر بیان کرد: با توجه به کمبود نیرو و امکانات نیاز است که کارهایمان را اولویت بندی کنیم؛ بنابراین نیاز است که روابط عمومی‌ها  در زمینه تولید خبر کمک حال ما باشند و برخی موارد را در زمینه کاری خودشان پوشش دهند و برای انتشار در اختیار ما بگذارند.

کهن‌سال تاکید کرد: برای پیگیری خواسته‌های مردم نیازمند همکاری روابط عمومی‌ها از این به شکلی که مدیران خود را به پاسخگویی ترغیب کنند و اهمیت این کار را برای شما تشریح کند.

 

 

  • نویسنده : محمد رضا کاشفی
  • منبع خبر : آماج خبر