پویش مردمی و مسابقه «سرباز و سردار» با موضوعات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم در قم برگزار می‌شود.

پویش مردمی و مسابقه «سرباز و سردار» با موضوعات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم در قم برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری آماج خبر از قم، پویش مردمی «سرباز و سردار» با موضوع آثار و تولیدات چندرسانه‌ای پیرامون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم در قم برگزار می‌شود.

 

این پویش ویژه گروه‌های سنی مختلف و به صورت انفرادی و جمعی طراحی شده که ارسال آثار در هر بخش آزاد بوده و به نفرات اول تا سوم هر بخش جوایز ویژه به همراه لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

 

گفتنی است قالب‌های ارسال آثار به این پویش مردمی در بخش مکتوب شامل نشریه، یادداشت و نقاشی، در بخش دیجیتالی شامل موشن گرافی و استاپ موشن، در بخش تصویری شامل مصاحبه، مستند، فیلم کوتاه، کلیپ و نماهنگ، در بخش گرافیک شامل عکس‌نوشته، اینفوگرافی، در بخش پوستر، صوتی شامل پادکست، اجرای سرود و نمایش رادیویی و در بخش برنامه‌های جمعی شامل مسجد محور و یادواره سرباز و سردار است.

 

لازم به ذکر است زمان ارسال آثار به پویش مردمی سرباز و سردار از هشتم آذرماه لغایت ۱۲ بهمن ماه سال جاری از طریق آی دی @sarbaz_sardar۱۴۰۴_admin در پیام‌رسان ایتا اعلام شده و آثار تولیدی، ضمن ارسال به جشنواره، به نام خالق اثر در کانال: @sarbaz_sardar۱۴۰۴ در ایتا منتشر خواهد شد.

 

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه پویش مردمی واقع در گلزار شهدای بهشت معصومه (س)، ساختمان شهید خزعلی، قرارگاه فرهنگی جهادی نیم پلاک مراجعه کرده و یا با شماره‌ ۰۹۹۲۵۳۱۷۸۵۱ تماس بگیرند.

 

  • نویسنده : رقیه کدخدازاده
  • منبع خبر : بسیج قم