عضو کمیسیون آموزش مجلس: با توجه به رنگ بندی جدید شهر‌ها به علت افزایش بیماری اُمیکرون، ستاد ملی مبارزه با کرونا باید سیاست‌های جدیدی برای برگزاری کلاس‌های مجازی اتخاذ کند.

لزوم توجه آموزش و پرورش به رنگ‌بندی کرونایی کشور به نقل از خانه ملت؛ محمدمهدی زاهدی درباره پرداخت هزینه درمان دانش آموزان مبتلا به بیماری کرونایی افزود: کنترل بیماری کرونا بر عهده دولت و مردم است و باید از حداکثر توان برای مقابله با آن استفاده کرد؛ وظیفه مردم در این راستا رعایت دستور العمل‌های بهداشتی است تا شاهد اوج گیری این بیماری نباشیم؛ شدت گیری بیماری کرونا نشان می‌دهد که مردم هم به اجرای دستور العمل‌های بهداشتی پایبند نیستند.

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس تصریح کرد: در کنار رعایت دستور العمل‌های بهداشتی به واسطه مردم، دستور العمل‌هایی نیز در کنترل بیماری وجود دارد که باید به واسطه سیاست‌گذاران و مسئولان در ستاد ملی مبارزه با کرونا اجرایی و تصمیماتی اتخاذ شود تا شاهد کاهش آمار مبتلایان به بیماری باشیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر که وارد پیک ششم بیماری کرونا شده‌ایم.

 

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس خاطر نشان کرد: دولت قبل اهتمامی برای تهیه واکسن در جهت کنترل بیماری کرونا و میزان مرگ و میر وحشتناک آن را نداشت که همین عاملی بر نبود تصمیم گیری مناسب در خصوص بازگشایی مدارس بوده است.

  • نویسنده : ماهک شریفی