فرمانده انتظامی شهرستان گناوه با اشاره به اینکه نظم و امنیت این شهرستان خط قرمز پلیس است از مردم شریف این شهرستان خواست از انتشار مطالبی که در فضای حقیقی و مجازی موجب تشویش اذهان عمومی و احساس نا امنی در بین مردم می‌شود خودداری کنند.

به گزارش آماج خبر، سرهنگ حسین احمدی با اشاره به اینکه امنیت دارای دو بعد حقیقی و ذهنی یا روانی است اظهار کرد: از ابتدای سال جاری چند اتفاق ناگوار در شهرستان گناوه به وقوع پیوسته که هیچ کدام جنبه امنیتی نداشته و اکثراً به دلیل اختلافات فردی، خانوادگی  و  یا حوادث ناخواسته بوده است، اما برخی افراد با دامن زدن و تعمیم دادن این حوادث به کل امنیت شهرستان  گناوه موجب بروز احساس ناامنی در بین آحاد مردم شریف و ولایتمدار این شهرستان شده‌اند.

وی اضافه کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی مخلان نظم و امنیت اجتماعی را دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده و یا رصد آن‌ها را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه با اشاره به اینکه نظم و امنیت شهرستان گناوه خط قرمز پلیس است از مردم شریف این شهرستان خواست، تا در حفظ امنیت همیار پلیس بوده و از انتشار مطالبی که در فضای حقیقی و مجازی موجب تشویش اذهان عمومی و احساس نا امنی در بین مردم می‌شود خودداری کرده و حوادث، اتفاقات و رخدادهای مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

این مقام انتظامی ضمن اینکه از مردم عزیز خواست اخبار و اطلاعات شهرستان را از کانال‌های رسمی دنبال کنند بیان کرد:  پلیس با کسانی که با انتشار اخبار کذب موجب بروز احساس ناامنی در بین ملت شریف می‌شوند برخورد قانونی خواهد کرد.

 

 

  • نویسنده : محمد رضا کاشفی