فوتسال گیتی‌پسند در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال باید آمده میزبانی از تیم گهرزمین سیرجان شود.

به گزارش آماج خبر به نقل از تسنیم، هفته هشتم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور عصر فردا سه‌شنبه یکم شهریورماه برگزار می‌شود و در یکی از مسابقات این هفته گیتی‌پسند اصفهان میزبان تیم گهرزمین سیرجان است.

هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با برگزاری ۷ دیدار به اتمام می‌رسد و بعد از آن رقابت‌های لیگ به خاطر برگزاری اردوهای جهت آماده‌سازی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جام ملت‌های آسیا حدود دو ماه تعطیل خواهد شد.

تیم گهرزمین سیرجان از جمله تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی محسوب می‌شود و در ۸ هفته قبلی با کسب ۴ برد، یک مساوی و ۲ شکست ۱۳ امتیاز به دست آورده و در رده پنجم جدول رده‌بندی جای گرفته است.

گهرزمین لیگ امسال را با پیروزی خانگی آغاز کرد و تیم چیپس کامل مشهد را در هفته نخست ۳ بر یک شکست داد، اما در هفته دوم مقابل فولاد زرند ایرانیان با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد و هفته سوم موفق شد که تیم مس سونگون را در خانه با نتیجه ۳ بر یک ببرد.

روند سینوسی نتایج گهرزمین در هفته چهارم نیز ادامه یافت و نماینده سیرجان در خانه تیم کراپ‌الوند تن به شکست پرگل ۵ بر ۳ داد؛ سیرجانی‌ها از دو بازی آخر خود مقابل تیم‌های فردوس قم و سفیرگفتمان یک برد و یک تساوی به دست آوردند تا مجموع امتیازات‌شان به عدد ۱۳ برسد.

شاگردان افضلی با انگیزه بالایی راهی اصفهان می‌شوند و قصد دارند که با پیروزی مقابل گیتی‌پسند دست به‌کار بزرگی بزنند.

در این سو گیتی‌پسند که در ۷ هفته گذشته ۱۶ امتیاز جمع‌آوری کرده و تنها ۳ امتیاز با صدر جدول فاصله دارد، به دنبال کسب ششمین پیروزی خود در فصل جاری است. شاگردان کشاورز که لیگ امسال را رویایی شروع کرده و در هفته نخست سفیرگفتمان را در اصفهان با نتیجه پرگل ۹ بر صفر شکست داده بودند، در هفته دوم مقابل تیم صنایع‌پشتیبان بر خلاف تصور همه شکست خوردند تا تنها شکست فصل‌شان به ثبت برسد.

گیتی‌پسند در ۵ بازی آخر خود ۴ برد و یک تساوی به دست آورد و با کسب ۱۶ امتیاز در رده سوم جدول ایستاده است. شاگردان کشاورز با توجه به نتیجه بازی فردوس قم_سن‌ایچ ساوه می‌دانند که برای حفظ و کاهش فاصله‌شان با صدر جدول باید از این بازی خانگی نهایت بهره را ببرند اما کار سختی در پیش دارند.

تا پایان هفته هفتم لیگ برتر فوتسال، تیم‌های سن‌ایچ ساوه، مس سونگون و گیتی‌پسند در رده‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی قرار دارند و سن‌ایچ ساوه تنها تیم بدون شکست جدول محسوب می‌شود.

برنامه دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است

سه‌شنبه یکم شهریورماه

گیتی‌پسند- گهرزمین سیرجان

صنایع‌پشتیبان-سفیرگفتمان

فردوس قم-سن‌ایچ ساوه

قند کاترین‌آمل-مقاومت‌ البرز

کراپ الوند- زندی‌بتن کلاردشت

فرش‌آرا- مس‌سونگون

فولاد زرند ایرانیان- چیپس کامل مشهد

 

  • نویسنده : نگین جان نثاری