استاندار یزد گفت: کارگروه ویژه‌ای با محوریت ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه برای احصای مشکلات واحد‌ها و پیگیری مشکلات آن‌ها شکل گرفته است.

مهران فاطمی در پنجاه و سومین جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه، از هم افزایی، هماهنگی و دغدغه مندی دستگاه‌های مسئول در برگزاری جلسات این بخش قدردانی کرد و گفت: جلسات استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه نمودی از هماهنگی نمایندگان سه قوه در استان برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حل مسائل و مشکلات اقتصادی است.

وی احصا و آسیب شناسی واحد‌های راکد، دچار مشکل و نیمه فعال استان ظرف دو ماه را یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان عنوان کرد و اظهار داشت: در این راستا باید مسائل و مشکلات قابل حل واحد‌ها در درون استان، حل و فصل و مسائل غیرقابل حل در استان جهت طرح و اتخاذ تصمیمات لازم برای آن‌ها در جلسه‌ای در سطح دولت، احصا شود.

استاندار یزد ادامه داد: با توجه به همپوشانی بخشی از اهداف و اقدامات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و ستاد استانی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه و عملکرد موفق این ستاد در سطح کشور، می‌توان به عنوان یک اقدام مشترک؛ کارگروه ویژه‌ای با محوریت ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه برای احصای مشکلات واحد‌ها و پیگیری مشکلات آن‌ها شکل گرفته و مسائل آن‌ها دنبال شود.

فاطمی همچنین بر آسیب شناسی پرونده واحد‌های درگیر مشکلات و موانع توسط دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه جهت ارائه پیشنهادات مبنایی به جای حل مصداقی مشکلات تاکید و خاطرنشان کرد: در این صورت می‌توان با احصای ساختار‌ها و روند‌های نیازمند اصلاح، مشکلات واحد‌ها را در هر مرحله از فعالیتشان، حل و از ورود بسیاری از پرونده‌ها به این ستاد جلوگیری کرد.

  • نویسنده : فاطمه باقری
  • منبع خبر : خبرگزاری صدا و سیما یزد