مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر اظهار داشت: امسال ۶۵۰ میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان زیر پوشش این نهاد اختصاص یافته که براساس برنامه ریزی انجام شده قرار است با این میزان اعیتار برای ۱۲هزار و ۵۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد شود.

به گزارش آماج خبر از بوشهر؛ محمد رضا میری روز دوشنبه گفت: همچنین در راستای توانمندسازی مددجویان زمینه مهارت آموزی کسب و کار در حوزه اشتغال به هفت هزار نفر در استان بوشهر فراهم می‌شود.

 

میری اظهار کرد: تلاش می‌شود تسهیلات مصوب اشتغال استان بوشهر تا دی ماه جذب و در صورت امکان از سهمیه استان‌هایی که از این تسهیلات استفاده نکرده اند، بهره لازم برده شود.

 

محمد رضا میری ادامه داد: سال گذشته هشت هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی با ۳۴۰ میلیارد تومان اعتبار در استان بوشهر برای مددجویان کمیته امداد فراهم شد.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره توانمندسازی اقتصادی و معیشتی را یکی از اولویت‌های کمیته امداد استان بوشهر معرفی کرد و مطرح کرد: طرح‌های اشتغال‌زایی و درآمدزایی بر اساس ظرفیت‌های مناطق از جمله آمایش سرزمینی اجرا و پس از آموزش مهارتی زمینه فرصت شغلی فراهم می‌شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر عنوان کرد: سال قبل با فراهم شدن فرصت‌های شغلی یکهزار و ۵۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر خودکفا و از چرخه حمایتی خارج شدند.

 

وی در باره احداث مسکن مددجویی بیان کرد: براساس تعهد انجام شده امسال ۳۰۰ واحد مسکونی با همکاری بنیاد مستضعفان و ۲۰۰ واحد نیز با همکاری بسیج سازندگی برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر احداث می شود.

 

میری  با اشاره به جهش خرید مسکن به میزان ۱۰۸ درصد در سال گذشته افزود: احداث، خرید، لوله‌کشی گاز، تعمیرات از جمله برنامه حوزه مسکن مددجویان است که سال گذشته ضمن احداث حدود ۲ هزار واحد مسکونی، سه هزار و ۷۲۷ واحد نیز تعمیر و بازسازی شد.

 

 

  • نویسنده : فهیمه نشاطی فر