رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور، عدالت در دسترسی به خدمات را یکی از اهداف و اولویت‌های مهم این سازمان برای تأمین رفاه و آسایش مردم برشمرد.

به گزارش آماج خبر، عباس مسجدی، در بازدید از مرکز پزشکی قانونی استان فارس گفت: پزشکی قانونی سازمانی خدمت رسان و در عین حال علمی و تخصصی است که با وجود مشکلات، محدودیت‌ها و تنگنا‌های جدی در حوزه‌های فنی همواره تلاش می‌کند به بهترین نحو و با رعایت تکریم به مراجعه کنندگان خدمت رسانی کند.

وی با قدردانی از همکاری دادگستری فارس با پزشکی قانونی این استان، به برخی مشکلات و کمبود‌های پزشکی قانونی فارس اشاره کرد و خواستار حمایت و همکاری مسئولان استان برای رفع این مشکلات شد.

رئیس سازمان پزشکی قانونی همچنین با تأکید بر لزوم راه اندازی مرکز پزشکی قانونی در شهرستان‌های دارای مرکز قضایی، افزود: عدالت در دسترسی به خدمات یکی از اهداف و اولویت‌های مهم سازمان پزشکی قانونی در راستای تأمین رفاه و آسایش مردم است که در این مسیر مساعدت و همراهی دستگاه‌های استانی بسیار کمک کننده خواهد بود.

مسجدی با اشاره به تلاش سازمان پزشکی قانونی در جلب مشارکت خیران کشور جهت اجرای طرح‌ها و تجهیز مراکز این سازمان در راستای عدالت در دسترسی به خدمات و نیز کمک به احقاق حقوق مردم، از تمامی خیران جهت مشارکت در این امر خیر دعوت کرد و گفت: بر اساس تفاهم نامه‌ای که بین سازمان پزشکی قانونی و مجمع خیران سلامت کشور منعقد شده است مساعدتی در زمینه راه اندازی مرکز پزشکی قانونی استهبان از سوی خیران عزیز استان فارس به انجام رسید که امیدواریم با تداوم این حمایت ها، امکان ساخت و راه اندازی این مرکز و به تبع آن زمینه ارائه خدمات مناسب‌تر به مردم عزیز این شهرستان فراهم شود.

  • نویسنده : سپیده حیاتی
  • منبع خبر : تولیدی