مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در بازدید از پیست چمن فندوقلو از نصب دکل‌ها در پیست اسکی روی چمن فندقلو طی هفته آینده خبر داد.
سجاد انوشیروانی در بازدید از روند ساخت و آماده سازی پیست اسکی روی چمن در متطقه فندقلو شهرستان نمین گفت: پیست اسکی روی چمن فندقلو دارای استانداردهای جهانی است و قابلیت میزبانی مسابقات بین المللی را نیز دارد.

وی افزود: عملیات فنداسیون تله اسکی ریخته شده و آماده نصب دکل ها است و در هفته آینده توسط پیمانکار پروژه نصب دکل ها آغاز می شود .

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: با مکاتباتی که انجام گرفته ظرف هفته آینده کارشناسان فدراسیون با حضور در محل اسکی چمن و انجام میخ کوبی، مسیر استاندارد پیست را بررسی خواهند کرد تا اصلاحات مسیر اسکی نیز انجام شود.

انوشیروانی عنوان کرد: در کنار پیست، مهمانسرای موجود را نیز بازسازی کرده و تبدیل به خوابگاهی برای تیم ها در طول برگزاری مسابقات و یا اردو ها کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه پروژه پیست اسکی یک پروژه بزرگ ملی و حتی بین اللملی است ادامه داد: به گفته کارشناسان این پیست، پیستی با استانداردهای جهانی است که باتوجه به آب و هوا و بارش ها امیدواریم تا دو ماه آینده این پروژه به پایان برسد.